19.01.2014

Tydzień z życia moich włosów (35)

Niestety nie jestem w stanie napisać nic tytułem wstępu ani w ogóle skupić się na tym co piszę. Jestem zbyt zaaferowana tym, że jestem coraz bliżej nazwania kogoś przyjacielem. :) To bardzo, bardzo przyjemne kiedy ktoś, na kim Ci zależy otwiera się przed Tobą i wyznaje, że jesteś dla tej osoby ważna. Takie doświadczenia są najlepszym lekiem na jesienną deprechę. ;)

13 stycznia
Mycie: -
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: woda brzozowa Kulpol, olejek łopianowy z olejkami z drzewa herbacianego i rozmarynu Green Pharmacy
Olejowanie: olej ryżowy na odrossty, sojowy na długość
Suplementy: Capivit Total Action

14 stycznia
Mycie: Szampon Babuszki Agafii na łopianowym propolisie, odżywka Alterra Granat i Aloes
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: woda brzozowa Kulpol
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

15 stycznia
Mycie: -
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: woda brzozowa Kulpol
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

16 stycznia
Mycie: -
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: woda brzozowa Kulpol
Olejowanie: olej z pestek winogron
Suplementy: Capivit Total Action
 
17 stycznia
Mycie: Szampon Babuszki Agafii na łopianowym propolisie , odżywka Garnier Fructis Nutri Repair 3
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: woda brzozowa Kulpol
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

18 stycznia
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Marion Kuracja z olejkiem arganowym
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

19 stycznia
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk
Wcierka: woda brzozowa Kulpol, olej łopianowy z olejkami z drzewa herbacianego i rozmarynu Green Pharmacy
Olejowanie: olej z pestek winogron, olej ryżowy na odrosty
Suplementy: Capivit Total Action

3 komentarze:

  1. moje włosy w życiu nie wytrzymałyby tyle bez mycia, plus tyle odżywek do zabezpieczenia...

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje również by nie ogarnęły takiej ilosci odzywek bez częstego mycia, gratuluje D:

    OdpowiedzUsuń
  3. kolejne podsumowanie, a ja dalej nie wróciłam do wcierki tak jak pisałam pod poprzednim..:D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...