23.02.2014

Tydzień z życia moich włosów (40) + zoom na niedzielę

Pierwszy tydzień ferii już za mną i chyba są tą najlepsze ferie jakie miałam. :) Powolutku zdobywam to o czym marzyłam o lat, w dwóch kwestiach. Wszystko zaczęło się juz kilka miesięcy temu, ale teraz nabrało tempa i w ogóle tak fajnie jest! :D

17 lutego
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Marion Kuracja z olejkiem arganowym
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

18 lutego
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Marion Kuracja z olejkiem arganowym
Wcierka: ampułki Joanna Rzepa, olejek łopianowy ze skrzypem polnym Green Pharmacy
Olejowanie: olej sojowy, maska Gliss Kur Oil Nutritive na końcówki
Suplementy: Capivit Total Action

19 lutego
Mycie: odżywka Alterra Granat i Aloes, szampon Babydream, maska Biovax keratyna + Jedwab, na skalp odżywka Isana nawilżająca + imbir
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, serum Marion Kuracja z olejkiem arganowym
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

20 lutego
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: -

21 lutego
Mycie: -
Zabezpieczanie: -
Wcierka: ampułki Joanna Rzepa, olejek łopianowy ze skrzypem polnym Green Pharmacy
Olejowanie: olej sojowy, maska Gliss Kur Oil Nutritive na końcówki
Suplementy: Capivit Total Action

22 lutego
Mycie: maska Biovax Keratyna + Jedwab + imbir + mocznik + olej ryżowy + odżywka Alterra Granat i Aloes + maska Seri Natural Line Repair & Nutrition, szampon Babydream
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repaier 3, serum Marion Kuracja z olejkiem arganowym
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

23 lutego
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Marion Kuracja z olejkiem arganowym
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

Jesli chodzi o zoom na niedzielę, dzisiaj oprócz wzięcia suplementu i zabezpieczenia nie zrobiłam nic. Pokażę Wam więc tylko efekty dzień po użyciu maski o której pisałam tutaj i po nałożeniu porcji serum Marion z olejkiem arganowym. Włosy dziwnie sie układają bo były związane całą noc, tutaj tuż po rozczesaniu:



Przypominam o rozdaniu, można zgarnąć duet od Planeta Organica. :)

13 komentarzy:

  1. Ale się fantastycznie błyszczą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, cudownie! :)

      Usuń
    2. I ja się pod tym podpisuję :D
      Moim rzadko zdarza się tak lśnić.

      Usuń
    3. I ja podbijam, włosy lśnią! :)
      Anomalia

      Usuń
    4. To i ja podbije, blaskiem az wali po oczach :)

      Usuń
  2. Bardzo ładnie wygładzone, a końcówki jak ładnie się układają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy wyglądają na bardzo zdrowe ! : )) I pięknie lśnią;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale błysk! :) sama chyba zacznę brać jakieś suplementy, dawno po nic nie sięgałam. Chyba mam gdzieś właśnie Capivit :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ślicznie się błyszczą Twoje włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jej jakie słabe włosy, piórka dosłownie, nie rozumiem czym się chwalisz...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skąd pomysł, że się chwalę? Były w gorszym stanie i dla mnie to sukces, a jeszcze wiele przede mną. :)

      Usuń
    2. Przecież nie każdy ma od razu zdrowe, błyszczące włosy do pasa. Ja wolę oglądać włosy, na których widać poprawę z miesiąca na miesiąc niż patrzeć cały czas na takie same ładne włosy, które niczym się nie różnią od zdjęć sprzed pół roku.

      Usuń
  7. Wow! Podoba mi się błysk i gładkość twoich włosów.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...