08.03.2014

Mężczyźni z długimi włosami (12)

Dzisiaj specjalnie na Dzień Kobiet porcja zdjęć długowłosych panów. :)

Byłyście dziś rozpieszczane? :D Ja bardzo, dzisiejszy dzień był jednym z najpiękniejszych w moim życiu, spełniłam swoje marzenie. :) A wczoraj zamówiłam aparat i jestem przeszczęśliwa!

Dzisiaj kończę przyjmować zgłoszenia do rozdania. Macie czas do północy. Jutro odezwę się do jednej z Was (nie czekam na maile od Was odkąd miałam przygodę z próbą podszywania się pod zwyciężczynię przez pewną dziewczynę).










14 komentarzy:

  1. Włosy pana z 4. zdjęcia WOW. Chętnie bym mu zabrała :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy z 4 zdjęcia są niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jim Morrison dla mnie jeden z niewielu mężczyzn pociągających z dłuższymi włosamia ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. dla mnie stanowcze NIE! niektórzy wyglądają bardzo kobieco :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Moim zdaniem, facet z długimi włosami to nie facet ;)
    Zdecydowanie wolę krótkie fryzury k mężczyzn

    OdpowiedzUsuń
  6. wole z krótkimi włosami,ale niektórzy mają włosy ładniejsze od kobiet :))

    OdpowiedzUsuń
  7. nie każdemu takie długie pasją ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Włosy mają piękne,jednak faceci z długimi włosami nie są w moim typie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam szczerze, że ja wolę jak mężczyzna ma krótkie włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. mężczyźni z długimi włosami wywołują u mnie dziwne uczucie pociągania :D takiego z sexualnych charakterem.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mi się tacy faceci nie podobają. Dla mnie są asexualni

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam facetów w długich włosach!! Za każdym razem jak jakiegoś widzę od razu mi się gorąco robi :D :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...