07.03.2014

Plan na denko: marzec i kwiecień

Jeśli dobrze pójdzie, w ciągu najbliższych dwóch miesięcy pozbędę się jedenastu pustych opakowań po kosmetykach do włosów. :)

Mam do Was dwa pytania:
Pierwsze: Co polecacie od Alverde i Balea? Tym razem wyjątkowo nie chodzi mi o kosmetyki do włosów. ;)
I drugie, na które pewnie nie będzie odpowiedzi... Czy jest tu ktoś, kto ma do sprzedania Canona 40D? :D Szukam samego korpusu, jeden obiektyw dostanę a za kolejnymi będę się rozglądać na spokojnie. :)



  1. Szampon Natura Siberica Objętość i Balans
  2. Szampon babydream
  3. Odżywka Garnier Fructis Nutri Repair 3
  4. Serum wzmacniające Biovax z witaminami A + E
  5. Olejek łopianowy ze skrzypem polnym Green Pharmacy
  6. Maska biovax Keratyna + Jedwab
  7. Maska Seri Natural Line Repair & Nutrition
  8. Szampon Babuszki Agafii na łopianowym propolisie
  9. Ampułki Joanna Rzepa
  10. Suplement Capivit Total Action
  11. Olej sojowy

9 komentarzy:

  1. eh niestety nie odpowiem na żadne pytanie..:D Też muszę zacząć denkować, bo dziś liczyłam, że na 15 kosmetyków do włosów w łazience, 12 to moje odżywki.. a reszta szampony:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Żele do kąpieli są niesamowite!Właśnie mam Seri na głowie,bardzo mi się spodobała!

    OdpowiedzUsuń
  3. Plan imponujący, trzymam kciuki! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety na drugie pytanie odpowiedź brzmi nie ! :(
    A z Balea polecam żeeeleee ♥ szampon z czerwoną pomarańczą też jest mega ♥ a póki co na razie jestem w trakcie testowania reszty; )

    OdpowiedzUsuń
  5. 3mam kciuki za owocne denkowanie :) Z Balea i alverde niewlosowego nic nie moge polecic, bo nie uzywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Od Balea zdecydowanie mogę polecić żele pod prysznic- mają niesamowite zapachy!

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeśli chodzi o aparat to niestety nie ja,a z Baleii mam żel do mycia kokosowy -mega polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetne denko ;) powodzenia ;*

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...