16.03.2014

Tydzień z życia moich włosów (43) + zoom na niedzielę

Ostatnio żyję tylko nowym aparatem, więc pielęgnacja włosów schodzi na dalszy plan i o kłaczki dbam jakby automatycznie, nieszczególnie zastanawiam się co na nie kładę... Dzisiaj trochę im to wynagrodziłam, o czym możecie przeczytać niżej.

10 marca
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: ampułki Joanna Rzepa
Olejowanie: olej sojowy
Suplementy: Capivit Total Action

11 marca
Mycie: maska Biovax Keratyna + Jedwab, szampon Natura Siberica, odżywka Garnier Fructis Nutri Repair 3
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair3, serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

12 marca
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: olej sojowy
Suplementy: Capivit Total Action

13 marca
Mycie: szampon Babydream, odżywka Nivea Long Repair
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

14 marca
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: 
Olejowanie: 
Suplementy: Capivit Total Action

15 marca
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

16 marca
Mycie: Szampon Barwa pokrzywowa, maska Biovax Keratyna + Jedwab + mocznik + olejek łopianowy ze skrzypem polnym Green Pharmacy, na skalp odżywka Isana nawilżająca + imbir
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action


Ponieważ dzisiaj oczyszczałam włosy, wczoraj wieczorem odpuściłam sobie olejowanie. 

Dzisiaj rano dwukrotnie umyłam włosy pokrzywową Barwą, a potem nałożyłam na nie maskę Biovaxa z keratyną i jedwabiem, do której dodałam łyżeczkę oleju łopianowego ze skrzypem polnym Green Pharmacy i trochę mocznika. Na skalpie jak co tydzień wylądowała nawilżająca odżywka Isany z dodatkiem imbiru. Całość trzymałam pod czepkiem i ręcznikiem przez godzinę.

Po spłukaniu maski i odciśnięciu włosów w ręcznik nałożyłam na nie odżywki b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3 a na to jeszcze porcję wzmacniającego serum Biovax z witaminami A + E. Pozwoliłam włosom wyschnąć naturalnie, jak zwykle zresztą.

13 komentarzy:

  1. jadłam kiedyś capivit i był fajny,ale lepsze są tabletki pilonyx z bambusem :) ciekawa jestem tego serum z biovax jak się spisuje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serum biovax jest świetne, zdecydowanie polecam :)

      Usuń
    2. Niedługo będzie recenzja. ;) Ja też je uwielbiam. :D

      Usuń
  2. nie wiem czemu, ale wydają się dużo ciemniejsze niż zwykle. Bardzo ładnie wyglądają:))

    OdpowiedzUsuń
  3. jak czytam jak niektore laski dbaja o wlosy to az mi wstyd... jejku ale ja je zaniedbalam. zmowtywowalas mnie i chyba jutro wybieram sie na zakupy odnosnie kudełków. jakies rady;>

    pozdrawiam i zapraszam do siebie na rozdanie! www.agnes-show.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. jak się sprawdza capivit? Bo zastanawiam się nad kupnem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wrażenie, że przyśpiesza porost, ale nie mierzę przyrostu włosów więc nie mogę być pewna. Nie jest drogi, kosztuje około 11 złotych więc myślę, że warto spróbować. ;)

      Usuń
  5. Przepiękne włosy masz! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nowy aparat i blysk od razu wiekszy widac :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kochana kiedy będą wyniki rozdania? A jeśli już są to proszę powiedz kto wygrał :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie publikuję już wyników rozdań odkąd zdarzyło się, że ktoś próbował się podszyć pod zwyciężczynię. Sama odezwałam się do jednej z dziewczyn, żeby nie było takich numerów a nagroda jest już wysłana. :)

      Usuń
  8. super włoski;) również używam serum z biovaxu i bardzo go lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  9. wybacz, ale te twoje włosy to masakra. zetnij te końce, proszę.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...