25.03.2014

Tydzień z życia moich włosów (44)

Post opóźniony o 2 dni, ale jak mówiłam, mam ostatnio problemy z dostępem do internetu. Będzie też bez zdjęcia, bo w niedzielę byłam zabiegana i zapomniałam zrobić. Mogłam co prawda zrobić je później, ale nocą odbywało się spotkanie, na które nie miałam czasu w dzień i do dzisiaj to odsypiałam, jeszcze jestem nieprzytomna.

17 marca
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: olej sojowy
Suplementy: Capivit Total Action

18 marca
Mycie: maska Gliss Kur Oil Nutritive, szampon Natura Siberica Objętość i Balans, odżywka Nivea Long Repair
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

19 marca
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: olej sojowy, maska Gliss Kur Oil Nutritive na końcówki
Suplementy: Capivit Total Action

20 marca
Mycie: szampon Natura Siberica Objętość i Balans, odżywka Nivea Long Repair
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

21 marca
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

22 marca
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: olej sojowy, maska Gliss Kur Oil Nutritive na końcówki
Suplementy: Capivit Total Action

23 marca
Mycie: szampon Natura Siberica Objętość i Balans, maska Biovax Keratyna + Jedwab + mocznik, na skalp odżywka Isana nawilżająca + imbir
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

2 komentarze:

  1. Musze wreszcie wyprobowac odzywke Nivea Long repair ;)
    Zapraszam do siebie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooo to obyś to porządnie odespała :) Też mam zamiar teraz wspomagać się jakimś suplementem :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...