30.03.2014

Tydzień z życia moich włosów (45) + zoom na niedzielę: spontaniczne podcięcie

Dzisiaj "zoom na niedzielę" ma trochę większy sens, bo nie pokazuję efektów pielęgnacji takiej jak zwykle. Nie zobaczycie jednak nic spektakularnego, po prostu skróciłam włosy o parę centymetrów. Była to decyzja spontaniczna (tak, wiem, szalona jestem...) bo nie planowałam podcinać włosów do maja.

24 marca
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

25 marca
Mycie: maska Gliss Kur Oil Nutritive, szampon Natura Siberica Objętość i Balans, odżywka Nivea Long Repair
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

26 marca
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: olej sojowy
Suplementy: Capivit Total Action

27 marca
Mycie: szampon Natura Siberica Objętość i Balans, odżywka Nivea Long Repair
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

28 marca
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action

29 marca
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: olej sojowy
Suplementy: Capivit Total Action

30 marca
Mycie: szampon Barwa pokrzywowa, maska Gliss Kur Oil Nutritive + mocznik, na skalp odżywka Isana nawilżająca + imbir
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: Capivit Total Action




Dzisiaj rano jak co dwa tygodnie oczyściłam włosy Barwą pokrzywową i nałożyłam na skórę głowy nawilżająca odżywką Isany zmieszaną z imbirem. Długość jadła sobie w tym czasie maskę Gliss Kur Oil Nutritive z mocznikiem. Po około 25 minutach spłukałam wszystko, odcisnęłam włosy w ręcznik i wmasowałam w nie porcję odżywki b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3.

Rozczesałam włosy na mokro i podzieliłam na pasma. Każde z nich skaracałam o centymetr. Potem zaczesałam całość do tyłu i nieco wyrównałam długość. Na koniec nałożyłam na końcówki porcję serum Biovax z witaminami A + E i poczekałam, aż włosy wyschną.

Jak widzicie z długości nie poszło dużo i dalej mam sporo rozdwojonych końcówek, ale jednak widzę, że włosy odżyły i nieco lepiej się układają. Jeśli znajdę do pomocy kogoś, kto nie boi się podcinać moich kłaczków, następnym razem pójdzie chyba z 5 cm i zacznę powoli wyrównywać fryzurę.

14 komentarzy:

  1. Końcówki teraz ładnie wtapiają się w całość ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wlasnie zaczelam olejowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wyglądają zdrowo!!!! obserwuję!

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ładne włosy. Fajnie się układają. No i ta rozjaśniana długość. Pamiętam zdjęcia, gdy jasnych włosów było tak bardzo dużo, a teraz prawie w ogóle ich nie ma. Zazdroszczę. Przede mną jeszcze długa droga do pozbycia się rozjaśnianej długości :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja od kwietnia też zaczynam jakąś kuracje systematycznie :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Widzę że ostatnio ich stan bardzo się polepszył :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądają świetnie. Każde podcięcie to inwestycja:) ja się zbieram do kolejnego, bo widzę coraz więcej zniszczeń, ale brakuje mi chyba szaleństwa:D

    OdpowiedzUsuń
  8. Podziwiam za samodzielne podcięcie włosów. :D Świetna robota!

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygladaja coraz zdrowiej :) Widze, ze i nowy aparat poszedl w ruch ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wyglądaja całkiem dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ładne masz włosy. Życzę Ci owocnych poszukiwań fryzjera :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Twoje włosy przeszły sporą przemianę, jestem pod wrażeniem :) dobrze, że podcięłaś końcówki, włosy tego potrzebowały :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale ładnie wyglądają,jakby im przybyło trochę cm w kucyku :) Będę musiała poszukać maski Gliss Kurra,trochę się boje że rozprostuje mi skręt ,ale i tak muszę spróbować ,ale jak tylko skończę Debę :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...