28.04.2014

Inspiracje: najpiękniejsze włosy blogerek

Już sporo razy wychwalałam na blogu włosy niektórych znanych kobiet, ale nie pokazywałam Wam jeszcze włosów dziewczyn, które są dla mnie inspiracją, a z którymi spora część nas ma jakiś kontakt na co dzień. Bohaterkami dzisiejszego postu będą więc osoby, które doskonale nas rozumieją ;)

Bez senność

Długość, blask, gęstość... To według mnie jedne z najpiękniejszych włosów w blogosferze, stale mnie zachwycają. :)

Mama Helenki

Takie gładkie tafle zawsze robią na mnie wielkie wrażenie. We włosach Mamy Helenki zakochałam się od razu, gdy je zbaczyłam. :)

Minthairr

Cudowna gęstość i blask!

Anwen

Tą panią na pewno znamy wszystkie. ;) Wiele z nas zaczęła pielęgnację włosów po trafieniu na jej bloga, nic więc dziwnego, że dla tak wielu dziewczyn jest wielką inspiracją.

Gosia

Gosia w moich komenarzach na jej blogu nie raz mogła przeczytać o tym, jak podobają mi się jej włosy. :) A to dzięki długości, gęstości i temu, jak są ścięte.

Makapaka

Przyznam, że jej włosy pierwszy raz zobaczyłam dopiero dzisiaj. Nie zmienia to faktu, że bardzo mi się spodobały.

Ms Melevis

To od jej filmików zaczęła się moja włosomania. Widząc taką czuprynę dostaje się porządnego kopa i motywację do działania ;)

A Was kto inspiruje?

14 komentarzy:

  1. Słońce,ja umieściłam zdjęcie Makapaki,by porównać jej włosy do swoich-także to włosy Makapakej a nie Mariki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ok, przepraszam, już porpawiłam :D

      Usuń
  2. Wszystkie są piękne ale ja takiej prostej tafli nigdy nie będę miała. Kocham jednak moje fale :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziewczyny maja cudne wlosy, ale i my z czasem damy rade Kochana ;)!

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowne włosy!!!!!!! dobrze, że tyle pięknych czupryn mozna wypielęgnować!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy dziewczyn są prześliczne! Niektóre blogi z wymienionych przez Ciebie obserwuję, bo też mnie w jakiś sposób inspirują.

    OdpowiedzUsuń
  6. oj Anwen ma piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Naprawdę jest co chwalić. :) Co prawda dla mnie więcej uroku mają wszelkiej maści fale i loki, ale takie piękne i błyszczące tafle też przyciągają wzrok!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gosia ma przepiękne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam wszystkie oprócz ostatnich :)
    Piękne włosy, oj piękne!

    OdpowiedzUsuń
  10. Tez zachwycam sie włosami bez senności i makapaki !:)) długość obłędna u obu :)

    OdpowiedzUsuń
  11. OOoo Tak włosy przestawionych wyżej blegerek naprawdę są piękne.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...