07.04.2014

Tydzień z życia moich włosów (46)

Planowałam ten post na wczoraj, ale cały dzień przeleżałam w łóżku, jak co miesiąc... Z tego też powodu nie będzie dzisiaj zdjęcia ani dłuższego wstępu.

31 marca
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: olejek łopianowy Green Pharmacy ze skrzypem polnym
Olejowanie: olej sojowy
Suplementy: Capivit Total Action

1 kwietnia
Mycie: maska Gliss Kur Oil Nutritive, szampon Natura Siberica Objętość i Balans
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

2 kwietnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: kuracja Joanna Rzepa
Olejowanie: olej sojowy, maska Gliss Kur Oil Nutritive na końcówki
Suplementy: skrzypokrzywa

3 kwietnia
Mycie: szampon Hipp, odżywka Nivea Long Repair
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

4 kwietnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: -

5 kwietnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: kuracja Joanna Rzepa, olejek łopianowy ze skrzypem polnym Green Pharmacy
Olejowanie: olej sojowy
Suplementy: skrzypokrzywa

6 kwietnia
Mycie: maska Gliss Kur Oil Nutritive + mocznik + skrobia ziemniaczana, szampon Hipp, odżywka Nivea Long Repair, na skalp odżywka Isana nawilżająca + imbir
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

7 komentarzy:

  1. Mam zamiar wypróbować ten olejek GP. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej świetny blog! ;) Mogłabyś napisać coś o jedwabiu BioSilk? Właśnie chciałam zacząć go stosować ale słyszałam na jego temat kilka złych opini. Mogłabyś przetestować go dla mnie? ;D
    ~Gogha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://wuosy.blogspot.com/2013/03/jedwab-biosilk.html ;)

      Usuń
  3. oj, łączę się z Tobą w bólu. Twoja regularność w suplementach mnie inspiruje:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też od początku kwietnia piję skrzypopokrzywę. Mam nadzieję, że da dobre rezultaty.

    OdpowiedzUsuń
  5. a ja pokrzywe....juz sie tak do niej przyzwyczaiłam, żę jest normalnie pyszna! hahahah

    OdpowiedzUsuń
  6. Przez te wszystkie specyfiki włosy wypadają.... :( Mi już wypadły... Zuo-co mi pomoże?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...