16.04.2014

Tydzień z życia moich włosów (47) + zoom na niedzielę

Nie było mnie tu kilka dni, stęskiłam się! Na swoje usprawiedliwienie mam to, że jestem chora i większość wolnego czasu przesypiam, poza tym byłam zajęta świętowaniem kolejnej rocznicy związku. ;) Post jest więc spóźniony o 3 dni, ale jest!

7 kwietnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: kuracja Joanna Rzepa
Olejowanie: olej sojowy
Suplementy: -

8 kwietnia
Mycie: maska Gliss Kur Oil Nutritive + mocznik, szampon Hipp, odżywka Nivea Long Repair
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: -

9 kwietnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: kuracja Joanna Rzepa, olejek łopianowy ze skrzypem polnym Green Pharmacy
Olejowanie: olej sojowy, maska Gliss Kur Oil Nutritive na końcówki
Suplementy: skrzypokrzywa

10 kwietnia
Mycie: szampon Hipp, odżywka Nivea Long Repair
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

11 kwietnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

12 kwietnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: kuracja Joanna Rzepa
Olejowanie: olej sojowy
Suplementy: -

13 kwietnia
Mycie: szampon Barwa pokrzywowa, maska Gliss Kur Oil Nutritive + mocznik, na skalp odżywka nawilżająca Isana + imbir
Zabezpieczanie: odżywkab/s Garnier Fructis Nutri Repair 3,  serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

W`niedzielę mój osobisty fotograf wyjechał, więc zdjęcie zrobiłam sobie sama w lustrze. A jako, że zazwyczaj tego nie praktykuję, to wyszło jak wyszło. :c


7 komentarzy:

  1. jestem w trakcie tworzenia podobnej obroży:D

    OdpowiedzUsuń
  2. no wyszło ładnie...dziewczyna jak i włoski!!!!! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. o rany, bez grzywki bym Cię na ulicy nie poznała ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdjęcie wyszło bardzo ładnie :) Możesz sobie sama cykać fotki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że stosujesz bogatą pielęgnację ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja Ci zazdroszczę.. systematyczności !! U mnie to kuleje strasznie. :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak milo Cie zobaczyc :)! Wlosy pieknie lsnia :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...