22.04.2014

Tydzień z życia moich włosów (48) - powrót do rudości

W ostatnią niedzielę pielęgnacja włosów zajęła mi więcej czasu niż zwykle, wszystko dlatego, że przez około  pół godziny trzymałam na głowie maseczkę a potem jeszcze 45 minut siedziałam z szamponetką na głowie. Właściwie jestem trochę zawiedziona (efekty zobaczycie niżej), ale mam jeszcze dwie inne - winną czerwień i kasztanowy brąz. ;)

14 kwietnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: kuracja Joanna Rzepa,olejek łopianowy ze skrzypem polnym Green Pharmacy
Olejowanie: olej sojowy, maska Gliss Kur Oil Nutritive na końcówki
Suplementy: skrzypokrzywa

15 kwietnia
Mycie: szampon Hipp, odżywka Nivea Long Repair
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

16 kwietnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: kuracja Joanna Rzepa
Olejowanie: olej sojowy
Suplementy: skrzypokrzywa

17 kwietnia
Mycie: maska Gliss Kur Oil Nutritive, szampon Hipp, odżywka Nivea Long Repair + mocznik + 10 kropel olejku Yves Rocher Repair
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

18 kwietnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

19 kwietnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: kuracja Joanna Rzepa, olejek łopianowy ze skrzypem polnym Green Pharmacy
Olejowanie: olejek Yves Rocher Repair
Suplementy: skrzypokrzywa

20 kwietnia
Mycie: odżywka Natura Siberica do włosów farbowanych i zniszczonych + imbir (również na skalp),  szampon Hipp, szamponetka Marion - miedź, odżywka Nivea Long Repair
Zabezpieczanie: odżywka b.s Garnier Fructis Nutri Repair 3, serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa


W sumie ta koloryzacja była małym błędem - zaczyna kusić mnie powrót do farbowania.

4 komentarze:

  1. Ładne te końcówki, co to za szamponetka ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Piłam kiedyś skrzypokrzywę. :) Nie przyśpieszyła porostu, ale miałam wysyp babyhair. :D Piłam ją dwa miesiące (styczeń, luty). :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Teraz końcówki zdecydowanie stały się bardziej widoczne :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, ze jestes srednio zadowolona, oba pozostale szamponetki spisaly sie lepiej :) Nie myslalas, zeby polozyc na wlosy jakis intensywny braz, zamiast rudosci ;)?

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...