12.05.2014

Plan na denko maj/czerwiec

Dalej mam ambitne plany denkowania, więc moje ostatnie poczynania trochę mijają się z celem. Podczas ostatniego wyjazdu kupiłam parę szamponów i wcierek, dzisiaj dostałam olejki orientalne od Marion. :) Z jednej strony daje to sporo radości, z drugiej czuję się winna. Ale dziś złożę zamówienie na RMS, zapłaci koleżanka a ja oddam jej pieniądze w naturze (w kosmetykach do włosów) :3

Zdjęcia znowu są wątpliwej jakości, bo szkoda mi migawki w moim Kefirku :P



  1. Odżywka Nivea Long Repair - jutro już jej ze mną nie będzie
  2. Szampon pokrzywowy Barwa - wykończyłam go już wczoraj
  3. Szampon Hipp - początkowo miałam o nim dobre zdanie ale mam coraz gorsze... Za parę dni powinna pojawić się jego recenzja
  4. Kuracja Joanna Rzepa - nie mam jeszcze o niej zdania, ale kupiłam jużdrugie opakowanie. Zła, zła Katsumi.
  5. Olejek łopianowy ze skrzypem polnym Green Pharmacy - w sumie cieszę się, że niedługo się go pozbędę... Mam prawie litr olejów a ten to nic szczególniego.
  6. Olejek Yves Rocher Repair - nie mam go już dużo, ale powinno wytarczyć na kilka tygodni. ktoś chętny na małą odlewkę? :)
  7. Serum wzmacniające Biovax z witaminami A + E - ostatnio przekonałam się, że myliłam się co do opakowania... Myślałam, że serum się skończyło, bo nie mogłam wydobyć z buteleczki nawet małej porcji za pomocą pompki. Chciałam umyć opakowanie (przyda mi się podczas wakacji) a wtedy wypłynęło jeszcze parę ml.


4 komentarze:

  1. oddawanie w naturze to świetny pomysł:D

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam ten olejek yves rocher :) również mam niesamowicie dużo olejków, czas je zdenkować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. szampon z barwy lubię do oczyszczania włosów.
    odlewkę Olejeku Yves Rocher Repai chętnie bym wypróbowała :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kuracji Joanna Rzepa szukam i nigdzie dostać nie mogę :( Czemu chcesz oddać olejek YR odbudowujący? Nie sprawdził się? Ja mam cały, ale jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...