10.05.2014

Plan pielęgnacji na maj

Minęła już 1/3 maja a ja dopiero teraz piszę o planie pielęgnacji na ten miesiąc. Dzieje się coś. Bywam niesamowicie szcześliwa bez powodu i piję dużo niezdrowych rzeczy przez całą dobę. I jest fajnie.
Znowu mam jakieś problemy z dodawaniem zdjęć, więc będzie tylko jedno. 


Jeśli chodzi o mycie, co dwa dni na skalpie ląduje Hipp, ale niezbyt mi służy. Kiedy się skończy sięgnę po szampon Babuszki Agafii na kwiatowym propolisie. Do oczyszczania tradycyjnie Barwa, już od prawie roku, teraz jeszcze pokrzywowa. Kilka dni temu kupiłam jeszcze dwie inne wersje.
Do odżywiania będą mi służyły odżywki Nivea Long Repair i Natura Siberica do włosów farbowanych i zniszczonych, oraz maska Natur Vital przeciw wypadaniu włosów. Czasem będę do nich dodawała imbiru.
Serum Biovax z witaminami A + E już mi się skończyło, więc wróciłam do mojego absolutnego ulubieńca: olejku Garnier Fructis Miraculous Oil. Z tej serii mam również odżywkę b/s (Garnier Fructis Nutri Repair 3), która niezbyt mnie do siebie przekonała. Niedługo pojawi się jej recenzja.
Włosy będę olejować olejkiem Yves Rocher Repair, a skalp olejkiem łopianowym ze skrzypem polnym Green Pharmacy i musztardowym. Będę też robiła masaż skóry głowy podczas wcierania kuracji Joanna Rzepa.


5 komentarzy:

  1. Ambitny plan, trzymam kciuki by się w pełni udało! :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Chciałabym być tak zorganizowana D:

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie rowniez nie sluza szampony dla dzieci i nie korzystam z nich.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie robię nigdy planu pielęgnacji, ale za Ciebie trzymam kciuki!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...