04.05.2014

Tydzień z życia moich włosów (50)

Długo mnie nie było, doprawdy. xD Od jutra naprawdę mnie nie będzie, bo wybieram się na resztę weekendu do Krakowa. Dlatego właśnie na chwilkę tu wpadłam, z pytaniem do czytelniczek z Krakowa: możecie polecić jakieś drogerie itp, podać adresy? I czy są w Krakowie jakieś sklepy z gorsetami? :D

A skoro już tu jestem to naskrobię szybciutko post z serii TZŻMW

28 kwietnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: kuracja Joanna Rzepa
Olejowanie: olejek Yves Rocher Repair
Suplementy: -

29 kwietnia
Mycie: maska Gliss Kur Oil Nutritive, szampon Hipp, odżywka Nivea Long Repair
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

30 kwietnia
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: -

1 maja
Mycie: maska Gliss Kur Oil Nutritive, szampon Hipp, odżywka Natura Siberica do włosów farbowanych i zniszczonych
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

2 maja
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: kuracja Joanna Rzepa, olejek łopianowy ze skrzypem polnym Green Pharmacy
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

3 maja
Mycie: odżywka Nivea Long Repair, szampon Hipp, maska Natur Vital przeciw wypadaniu włosów, na skalp odżywka Natura Siberica do włosów farbowanych i zniszczonych
Zabezpieczanie: odżywka b.s Garnier Fructis Nutri Repair 3, serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

4 maja
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: kuracja Joanna Rzepa
Olejowanie: olejek Yves Rocher Repair
Suplementy: skrzypokrzywa

6 komentarzy:

  1. Olejowanie już dawno tego nie robiłam hi

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli w swoim mieście nie masz Hebe to koniecznie wpadnij na Floriańską 43. Niedaleko na Długiej 74 jest sławny Jasmin z całą masą rosyjskich cudowności. Warto poszukać też kosmetyków koło Hali Targowej w drogeriach noname - mnóstwo polskich marek, które trudno dostać:) Na Karmelickiej jest ponoć fajna Lawendowa Mydlarnia, ale jeszcze w niej nie byłam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne pytanie. sama tam nie mieszkam, ale w wakacje planowałam się zjawić, więc fajnie by było wiedzieć na jakie sklepy napaść:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niestety Ci nie pomogę, nawet nigdy nie byłam w Krakowie. :) Mieszkam w Ełku (Mazury). :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdecydowanie szybki powrót. :D
    W Bonarce jest Hebe i Rossmann ^^
    A co do gorsetów to nie mam pojęcia.

    OdpowiedzUsuń
  6. Na Krakowskiej jest brafitteria pewnie gorsety tez mają
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...