11.05.2014

Tydzień z życia moich włosów (51) + włosy mojego ukochanego

Dzisiejszy zoom na niedzielę będzie skierowany na włosy mojego chłopaka, bo kilka z Was chciało zobaczyć, jak aktualnie wyglądają. :) Moje "odstawiam" dziś na bok, chociaż całkiem fajnie się trzymają.

5 maja
Mycie: odżywka Nivea Long Repair, szampon Hipp, maska Natur Vital przeciw wypadaniu włosów
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, serum Biovax z witaminami A + E
Suplementy: skrzypokrzywa

6 maja
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: -

7 maja
Mycie: odżywka Nivea Long Repair + olejek Yves Rocher Repair, szampon Hipp, maska Natur Vital przeciw wypadaniu włosów
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

8 maja
Mycie: -
Zabezpieczanie: serum Biovax z witaminami A + E
Wcierka: kuracja Joanna Rzepa, olejek łopianowy ze skrzypem polnym Green Pharmacy
Olejowanie: olejek Yves Rocher Repair
Suplementy: -

9 maja
Mycie: szampon Hipp, odżywka Natura Siberica do włosów farbowanych i zniszczonych
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, olejek Garnier Fructis Miraculous Oil
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

10 maja
Mycie: -
Zabezpieczanie: olejek łopianowy Garnier Fructis Miraculous Oil
Wcierka: kuracja Joanna Rzepa
Olejowanie: olejek Yves Rocher Repair
Suplementy: skrzypokrzywa

11 maja
Mycie: szampon pokrzywowy Barwa, maska Natur Vital przeciw wypadaniu włosów, na skalp odżywka Natura Siberica do włosów farbowanych i zniszczonych + imbir
Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, olejek Garnier Fructis Miraculous Oil
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

Za mundurem panny sznurem :3


Dzisiaj podcięłam Kamilowi końcówki, w końcu go uprosiłam. :D Udało mi się nawet zabezpieczyć je olejkiem Garnier Fructis Miraculous Oil, ha! Geniusz zła. 

6 komentarzy:

  1. Ładne włoski:))) Ja mojemu ostatnio zrobiłam na głowie rewolucję w dobrą stronę a potem również podcięłam końcówki ciągle uspokajając, że nie więcej niż trzeba...:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne ma włoski Twój ukochany :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladne wloski, podobne do Twoich :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Żeby tak mój chciał wrócić do dłuższych włosów. Ponoć chce, ale i tak podcina... ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak Ci się udało go do tego przekonać?:D

    OdpowiedzUsuń
  6. czekam na recenzję szamponu Hipp. :D

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...