26.05.2014

Ulubieńcy maja

Niezbyt chce mi się pisać, niezbyt chce mi się siedzieć w domu, niezbyt chce mi się robić cokolwiek. Jest za gorąco. Ale przynajmniej widziałam malusie kaczuszki, mam cudownych znajomych a w sobotę koncert Kultu, pierwszy od 4 lat, sratata!


  1. Babuszka Agafia, szampon na kwiatowym propolisie - używałam go tylko kilka razy ale jak narazie jestem nim zachwycona. Po jego użyciu włosy są niebiańsko miękkie. Pieni się o wiele lepiej niż wersja na łopianowym propolisie. Ma szanse być moim ulubieńcem.
  2. Serum Garnier Fructis Miraculous Oil - jeden z moich ulubionych kosmetyków do zabezpieczania końcówek. Świetnie wygładza i dociąża, pachnie marshmallows. :)
  3. Barwa, szampon pokrzywowy - już go skończyłam, ale pewnie jeszcze do niego wrócę. Przedłużał świeżość, odijał włosy u nasady, doskonale oczyszczał i  również przyjemnie pachniał.
  4. Olejek Yves Rocher Repair - poza olejem sojowym, ten jest moim ulubionym. Uwielbiam jego zapach i działanie, sprawia, że włosy mocniej błyszczą i całkiem dobrze je dociąża.
  5. Odżywka Nivea Long Repair - kolejny wykończony kosmetyk i jedna z 3 moich ulubionych odżywek. Świetnie nawilżała i odżywiała.

10 komentarzy:

  1. Ja wczoraj kupiłam serum na końcówki Garniera z serii Goodbye Damage. Będę testować.^^

    OdpowiedzUsuń
  2. u mnie te szampony z Barwy w ogóle sie nie sprawdziły

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie lubię takich mocnych szamponów jak ten z Barwy. I nie przepadam za produktami z tej serii Agafii- są chyba za mocno ziołowe dla moich włosów:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam odżywkę z Nivea Long Repair (ze starym składem), włosy po niej nie chciały mi się kręcić, w dodatku strasznie śmierdziała proszkiem do prania. ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam tą barwę i jakoś.. jak każda Inna. ;D dla mnie one wszystkie są podobne, teraz mam brzozową. ;) long repair teraz się na mnie obraził i czeka w łazience aż go przeproszę.

    OdpowiedzUsuń
  6. niestety z Twoich ulubieńców znam tylko Nivea !

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiatowy propolis pokochały moje odrosty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Btw. Chodzi Ci o Kult na Dniach Ziemi? :D

    OdpowiedzUsuń
  9. moje włosy nie przepadają za balsamami agafii :(

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam żadnych z twoich ulubieńców,ale wyglądają przyzwoicie :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...