07.06.2014

Plan pielęgnacji na czerwiec

Ostatnio mam wrażenie, że pielęgnacja moich włosów zmieniła się o 180 stopni, a wszystko dlatego, że zaczęłam znowu eksperymentować z koloryzacją włosów. Jak się za chwilę przekonacie, niewiele więcej się zmieniło, a ja czuję, jakbym pozmieniała wszystko.


Skóra głowy Do mycia posłuży mi szampon od Babuszki Agafii na kwiatowym propolisie, do oczyszczania (w tym miesiącu już tylko raz) Barwa z lnem. Będę myła włosy co dwa dni. Co kilka dni na skalpie będzie lądowała odżywka, tym razem Natura Siberica do włosów farbowanych i zniszczonych. Przed każdym myciem będę też używała wcierki i zostawiała ją na skórze na noc. Tak jak przez kilka ostatnich tygodni, tym razem również będzie to kuracja Rzepa od Joanny, ale i olej musztardowy.

Długość Zamierzam skupiać się na olejowaniu i olejować włosy co dwa dni, czyli przed każdym myciem i posłuży mi do tego olej arganowy. Będę z tego rezygnowała tylko przed oczyszczaniem. Będę testowała zupełnie nową dla mnie maskę od Loreal, ale sięgnę też po ulubieńca - Biovaxa do włosów suchych i zniszczonych. Po odżywkę chcę sięgać rzadziej, a będzie to również Natura Siberica, ta sama, którą będę karmiła skórę głowy. Do zabezpieczania będę używała odżywki b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3 (po myciu na wilgotne włosy) i serum Garnier Fructis Miraculous Oil (codziennie). Teraz przyszła pora na jedyną nowość - niebieską piankę do włosów Venita. Nie mam pojęcia czego się po niej spodziewać, ale eksperymenty zaczynam w poniedziałek i wstępnie planuję odświeżać kolor co tydzień.


8 komentarzy:

  1. ja póki co robię ukłon w stronę długości i prócz masek i olejków wprowadziłam znów OMO:))

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja ciągle eksperymentuje, ponieważ wykańczam kosmetyki przed wyprowadzką. i znalazłam juz parę fajnych kombinacji :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne te kosmetyki, szczególnie przedstawiciele rosyjskich. ;) Co to za olej arganowy?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta pianka też mnie zaciekawiła ! Czekam na recenzję ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja po niebieskiej piance miałam kolor podchodzący pod turkusowy. :D Chociaż może bardziej był to lazurowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. powodzenia w tej pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Plan robi wrażenie. Kosmetyki są dobre, więc realizacja Twojego planu jest bardzo możliwa.

    OdpowiedzUsuń
  8. też mam mycie co 2 dni i staram się zawsze pokusić o jakąś maskę, odżywkę i olej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...