01.06.2014

Tydzień z życia moich włosów (54) + zoom na niedzielę

Kolejny raz muszę ratować włosy po koncercie. A raczej ich resztki, bo sporo straciłam w pogo. Potem jeszcze musiałam je jakoś rozczesać i żałowałam, że to zrobiłam bo zostałam z okropnym sianem na głowie...
Ale wiecie co? KAZIK STASZEWSKI WZIĄŁ NA SCENĘ NASZĄ FLAGĘ! :D To był jedenz najlepszych dni w moich życiu!

26 maja
Mycie: -
Zabezpieczanie: olejek Garnier Fructis Miraculous Oil
Wcierka: kuracja Joanna Rzepa
Olejowanie: olejek Yves Rocher Repair
Suplementy: skrzypokrzywa

27 maja
Mycie: maska Natur Vital przeciw wypadaniu włosów + imbir + olejek Yves Rocher Repair + mocznik, na skalp odżywka Natura Siberica do włosów farbowanych i zniszczonych + olejek musztardowy, szampon Babuszka Agafia na kwiatowym propolisie
Zabezpieczanie: odżywkab.s Garnier Fructis Nutri Repair 3, olejek Garnier Fructis Miraculous Oil
Wcierka: 
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

28 maja
Mycie: -
Zabezpieczanie: olejek Garnier Fructis Miraculous Oil
Wcierka: kuracja Joanna Rzepa, olej musztardowy
Olejowanie: olejek arganowy
Suplementy: skrzypokrzywa

29 maja
Mycie: szampon Babuszka Agafia na kwiatowym propolisie, odżywka Natura SIberica do włosów farbowanych i zniszczonych
Zabezpieczanie: odżywka Garnier Fructis Nutri Repair 3, olejek Garnier Fructis Miraculous Oil
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

30 maja
Mycie: -
Zabezpieczanie: olejek Garnier Fructis Miraculous Oil
Wcierka: kuracja Joanna Rzepa
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa

31 maja
Mycie: odżywka Natura Siberica do włosów farbowanych i zniszczonych, szampon Babuszka Agafia na kwiatowym propolisie, maska Natur Vital przeciw wypadaniu włosów + imbir + mocznik + olej arganowy
Zabezpieczanie: olejek Garnier Fructis Miraculous Oil
Wcierka: olej musztardowy
Olejowanie: olej musztardowy
Suplementy: skrzypokrzywa

1 czerwca
Mycie: odżywka Natura Siberica do włosów farbowanych i zniszczonych, szampon Babuszka Agafia na kwiatowym propolisie, maska Natur Vital przeciw wypadaniu włosów + imbir + mocznik + olej arganowy
Zabezpieczanie: olejek Garnier Fructis Miraculous Oil
Wcierka: -
Olejowanie: -
Suplementy: skrzypokrzywa


Do wymarzonej długości brakuje mi już niewiele, ale końce są tak okropnie rzadkie (po wczoraj to już w ogóle...), że chyba czeka mnie cięcie. Myślę o 5 cm, ale chyba poczekam z tym aż zużyję piankę koloryzującą. :D

22 komentarze:

  1. ale Ci urosły włoski :) bardzo dużo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam właśnie wrażenie, że wcale nie rosną.

      Usuń
  2. Woodstock rządzi ! No i masz świetne końcówki podobają mi się fajny kolor

    OdpowiedzUsuń
  3. no cięcie by się przydało, będą lepiej się prezentować :)
    na wysokości woodstock poland

    OdpowiedzUsuń
  4. Na koncercie tak Cię szarpali za włosy? ;D (bo mówisz, że końce po wczoraj rzadkie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sumie nie szarpali jakoś ponad normę, ale końce strasznie się poplątały i zniszczyły, podczas czesania trochę się tego pourywało...

      Usuń
  5. Cięcie jest jak najbardziej wskazane, włosy bd o wiele lepiej wygladać. :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja ostatnio zmasakrowałam końcówki, ale co tam, włosy są dla mnie, a nie ja dla nich ;) Twoje prezentują się bardzo ładnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosy widać, że zadbane, ale małe podcięcie końcówek by im pomogło ;-)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja bym ścięła te włoski, nie ma co hodować sianka.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja na szczęście już prawie pozbyłam się przerzedzonych końców. Najbardziej chyba pomogło mi radykalne podcięcie kilka miesięcy temu. Teraz chyba zetnę jakieś 3-4 cm. Ale chciałam to zrobić u fryzjera, bo myślę też nad nadaniem kształtu mojej fryzurze :) Od tego podcinania wciąż dzieli mnie tyle samo centymetrów do wymarzonej długości, ale najważniejsze, żeby włosy pięknie się prezentowały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. włosy wyglądają i tak dobrze:) ja tak zapuszczam żeby mieć czym zarzucać na koncertach, wszystkie jakieś złe wizje odrzucam na bok, a Ty mi uświadamiasz że będzie ciężko wyjść z nimi żywymi:C:C Co do kultu to zazdroszczę, mnie czeka dopiero za jakiś miesiąc:))

    OdpowiedzUsuń
  11. jak podetniesz te koncowki to bedziesz miala idealne wloski chic tera rowniez sa sliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super, ze koncert udany :)!
    U mnie rowniez mimo ferelnego ciecia 6,5 konce nadal przerzedzone ;/ Mam nadzieje, ze bedzie nam dane kiedys cieszyc sie ich wygladem ;) Masz racje, zuzyj najpierw pianke, poznij tnij ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ładnie wyglądają, a końce przecież uratujesz podcięciem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. podcięcie dobrze im zrobi ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Strasznie podoba mi się to subtelne przejście koloru na końcówkach :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja bym podcięła do woodstock festiwal i byłoby o niebo lepiej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. też czułam niesamowitą radość gdy Zenek z Kabanosa pokazał na woodstockowej scenie naszą flagę. :D na dużej scenie. booooooże do tej pory się tym jaram!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładnie wyglądają,takie nawilżone a jak zetniesz cieńkie końce to będzie cudnie :)

    OdpowiedzUsuń
  19. To prawda, przydałoby się trochę podciąć końcówki. Ale poza tym całkiem ok.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...