10.08.2015

Wielki powrót po rocznej przerwie!

Jakiś rok temu straciłam zapał do blogowania i powtarzałam sobie, że potrzebuję więcej czasu na inne sprawy - matura i takie tam. Chciałam uczyć się cały rok a wyszło jak wyszło - 2 tygodnie przed maturą zrobiłam kilka zadań z matematyki a wieczór przed pierwszym egzaminem przeczytałam kilka streszczeń lektur (a jednak wynikibyły zadowalające :D). Mimo to, że czasu miałam jednak sporo do bloga postanowiłam wrócić dopiero po roku.

Co jakiś czas tu zaglądałam i okazuje się, że wejść jest dalej sporo, a mnie znów zaczęło ciągnąć w te klimaty ;) Postanowiłam, że na dniach przysiąde przy blogu i postaram się jakoś zmienić jego wygląd, bo zniechęcał mnie do prowadzenia go... Usunęłam kilka postów (prawdopodobnie usunę ich jeszcze więcej) i zaplanowałam kilka kolejnych.

W najbliższym miesiącu będziecie mogły zobaczyć, jak bardzo zmieniły się moje włosy w ciągu tych parunastu miesięcy (a zmieniły się bardzo!), przeczytać parę recenzji oraz zobaczyć moja aktualną kolekcję kosmetyków do włosów, która nie jest już tak pokaźna, ale cieszy. :) Możliwe, że napiszę też na tematy, które już tu poruszałam, ale jednak z perspektywy czasu uznałam, że posty mi się nie podobają.

Za parę dni ruszę pełną parą a tymczasem zapraszam na mojego drugiego bloga, Burning Lady, którego staram się prowadzić jako ambitna studentka kultury i praktyki tekstu ;)

7 komentarzy:

  1. Cieszę się, że wracasz :)
    Widziałam ostatnio Ciebie i Twoje włosy wyglądały już na bardzo długie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już nie są długie. :D

      Usuń
    2. Zdążyłaś je jeszcze w międzyczasie obciąć? No wiesz xD

      Usuń
  2. Wspaniale. brakowało mi Twoich postów. Mega się cieszę!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. no, to teraz wytrwałosci :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Znowu znowu :)
    Na mojego też wejdź bloga xD

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...