03.06.2014

Aktualizacja - maj 2014

Zdjęcie jest okropne, ale sama nie mam jak sobie zrobić a mężczyzna mojego życia średnio ogarnia mój aparat. :D

Włosy dopiero co rozpuszczone, siedziałam z godzinkę w warkoczu:


Pielęgnacja w maju:

  • Piłam skrzypokrzywę
  • Codziennie zabezpieczałam końcówki
  • Olejowałam włosy przed każdym myciem
  • Zaniedbałam końcówki
  • Często używałam maski, odżywki rzadko
Jakich kosmetyków używałam w maju?
  • Szampony: Hipp, Barwa pokrzywowa, Barwa z lnem, Babuszka Agafia na kwiatowym propolisie
  • Odżywki: Nivea Long Repair, Natura Siberica do włosów farbowanych i zniszczonych
  • Maski: Gliss Kur Oil Nutritive, Natur Vital przeciw wypadaniu włosów
  • Zabezpieczanie: odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3, olejek Garnier Fructis Miraculous Oil, serum Biovax z witaminami A + E
  • Oleje: olejek łopianowy ze skyrzpem polnym Green Pharmacy, olej musztardowy, Yves Rocher Repair
  • Inne: imbir, cukier
Plany na czerwiec:
  • powycinam rozdwojone końcówki
  • ostatni miesiąc będę piła skrzypokrzywę
  • będę olejowała włosy przed każdym myciem
  • ostre denkowanie





11 komentarzy:

  1. A czy tak częste olejowanie jest zdrowe ?? ;]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Do tej pory nie poznałam osobiście kogoś, komu by zaszkodziło. Wszystkim któ rych znam pomaga :)

      Usuń
    2. Sama kiedyś olejowałam co każde mycie, włosy wtedy tego potrzebowały ;) Teraz wystarcza mi raz na tydzień ;)

      Usuń
    3. Ja też olejuję codziennie, dzięki temu moje włosy robią się coraz zdrowsze. Wiec nie zdrowe na pewno nie jest ;p

      Usuń
  2. nie no dobra fota co ty ;p ym co to ta skrzypokrzywa?
    zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też planuję olejować przed każdym myciem w czerwcu. W maju dałam olej może 2 razy i niestety widać tego konsekwencje :(

    OdpowiedzUsuń
  4. ja też zamierzam olejować włosy przed każdym myciem. ; )

    OdpowiedzUsuń
  5. olejowanie to super sprawa,coś o tym wiedzą moje włosy,które suchością nie grzeszą ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak z przyrostem po skrzypokrzywie :)? Kochana, ja mam patent na zdjecia z samowyzwalaczem taki, ze stawiam na biurku stolek, na nim pudelko, a na pudelku aparat - statyw jak sie patrzy, polecam ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie olejowanie przed każdym yciem się nie sprawdza,będę musiała wrócić do picia skrzypokrzywy :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdjęcie nie jest aż takie złe. Jeśli chodzi o olejowanie włosów to u mnie sprawdza się znakomicie.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...