03.05.2013

Olejowanie 4w1

Ostatnio pisałam o tym, że chcę spróbować bardziej ekstremalnego olejowania. I wczoraj właśnie czegoś takiego spróbowałam. Oprócz oleju z pestek winogron, użyłam też odżywki Garnier Avokado i Karite oraz Artiste Intensywnie Regenerującej, oraz kremu do rąk Eveline Glicerini.

Mieszankę nałożyłam na całą noc, rano zmyłam BD z cukrem, nałożyłam maskę Crema Al Latte na pół godziny. Na wilgotne włosy nałożyłam jeszcze małą porcję odżywki b/s Ziai do codzienniej pielęgnacji, a na suche odrobinę serum Natura Silk. Oto efekty:

Bez flesza

Z fleszem

Włosy mniej się puszą, są gładsze i bardziej błyszczące. Sama mieszanka wyglądała dosyć obrzydliwie :D Trudno się ją nabierało na dłonie, ale na włosach łatwo ją było rozprowadzić.


3 komentarze:

  1. Fajnie wyglądają, jakie są w dotyku? Odczułaś jakieś większe efekty?

    OdpowiedzUsuń
  2. U nasady trochę się puszą, ale niżej, tam gdzie nakładałam potem maskę so o wiele bardziej miękkie.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja lubię mieszać ale same oleje ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...