Przejdź do głównej zawartości

Plan odratowania włosów po Woodstocku

Na początku moje włosy na Woodstocku czuły się nawet nieźle, pomagała im w tym odżywka Garniera Fructis Nutri Repair 3. Jednak po paru dniach włosy zrobiły się bardzo suche, trudne do rozczesania. Miałam nawet niemałe problemy ze ściągnięciem gumki z włosów, strasznie się plątały. Wczoraj udało mi się coś na to poradzić, ale przez jeden kosmetyk, którego użyłam dzisiaj problem znowu wrócił...

Chodzi o odżywkę w spray'u Biovaxa do włosów suchych i zniszczonych. Myślałam, że dodatkowe odżywienie pomiędzy myciami trochę pomoże, jednak się myliłam. Mam jeszcze trochę tej odżywki, ale nie będę jej już używać. Jeśli któraś z Was chciałaby ją przetestować, mogę dołączyć ją do nagrody w konkursie, do którego można zgłaszać się do północy. Może u kogoś innego by się sprawdziła.

Przez jakiś tydzień zamierzam używać tylko wytypowanych kosmetyków, znam działanie wszystkich z nich, więc liczę na poprawę stanu włosów.



Szampon Babydream Chcę przez te kilka dni używać łagodnego szamponu, który jednocześnie domyje olej. A Babydream jest sprawdzony i spełnia wszystkie moje wymagania, najważniejsze, że nie wysusza moich włosów.


Odżywka Garnier Fructis Nutri Repair 3 Używam tej odżywki naprawdę od niedawna, ale już wiem, że porządnie wygładza i nawilża włosy. Liczę, że pomoże mi osiągnąć ten sam efekt wtedy, gdy tego naprawdę potrzebuję.


Olejki : wygrane Green Pharmacy łopianowy z arganowym i Yves Rocher Reparation, z pestek winogron (przelany do butelki po olejku Alterry) zamierzam olejować włosy na noc przed każdym myciem, również skórę głowy. Trochę ucierpiała, gdy myłam ją kilka razy lodowatą wodą.


 Wcierka Saponics Ostatnio trochę zaniedbałam stosowanie wcierek, dlatego teraz chcę się do tego bardziej przyłożyć. Gdy skończy mi się Saponics będę używała kozieradki.


Olejek Garnier Fructis Miraculous Oil To chyba mój ulubiony kosmetyk do zabezpieczania końców. Mimo, że używałam go tylko kilka razy, zauważyłam już, że dobrze dociąża włosy, w ogóle jest idealny. :)


Maski Stapiz Sleek Line Colour, Kallos Crema Al Latte, Seri Natural Line Repair & Nutrition Ostatnio mieszanka tych masek mi pomogła, dlatego będę ją stosować jeszcze kilka razy w najbliższym czasie. Być może będę teraz używać masek częściej.


Krem do rąk Eveline Cosmetics Glicerini Chcę wrócić do kremowania włosów, może to też pomoże. Odżywka Biovax przelana do innej butelki jest skreślona, bo jednak nie będę jej już używać.

Dajcie znać, jeśli chciałybyście ją wypróbować, wyślę ją wraz z szamponami.

Komentarze

  1. zamierzam przetestować szampon Babydream.
    uwielbiam mgiełkę gliss kur i maskę kallos

    OdpowiedzUsuń
  2. Muszę w końcu wypróbowac ten szampon Babydream :D Ta odżywka Garnier Fructis równiez ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeżeli chodzi o nawilżenie to polecam oliwkę Babydream :)
      Mój blog

      Usuń
  4. Ten ostatni krem mnie zainteresował :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej, też byłam na Woodstocku i na szczęście moim włosom nie stało się nic. Przed wyjazdem po myciu nałożyłam na nie maskę Stapiz Sleek Line ponieważ ma silikon - i to wystarczyło. Byłam tylko 2,5 dnia więc nie musiałam ich myć, ale przez panujące upały chyba z 10 razy wylewałam na głowę zimna wodę. Powiem Ci, że pomimo iż wracając moje włosy wyglądały jakbym cofnęła się 2 lata w przeszłość(sa wysokoporowate więc efekt: puch, loki dobiły mi do dawno nie widzianej objętości nie koniecznie ładnej) to wystarczyło jedno mycie, olej na całą noc + maska rano. Wyglądają tak jak przed wyjazdem. Myślę, że gdy pojedziesz za rok, a Twoje włosy będą już bardzo zdrowe nic im nie zaszkodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli chodzi o kremowanie włosów kiedyś widziałam na filmie jak laska kremowała zwykłym Nivea, ale jeszcze nic nie wyczytałam na temat jak to się robi. Mnie szampon BD strasznie plącze włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  7. też byłam na woodstocku, ale w pokojowym patrolu także ponad tydzień tam spędziłam na słońcu i właśnie siedzę z olejem i maską na włosach i próbuje je odratować :(

    OdpowiedzUsuń
  8. ja strasznie żałuję, że u mnie BD wywołuje podrażnienie skalpu- jest tani i łagodny ;x

    OdpowiedzUsuń
  9. pewnie słońce zrobiło swoje.. ale podejrzewam, że przesuszenie jest chwilowe, nie mogły się przecież bardzo zniszczyć :) co dokładnie stało się po użyciu tej odżywki biovaxa? i czy będziesz może robić recenzję tego olejku Miraculous z fructisa? :) ciekawi mnie bardzo, bo muszę znaleźć coś dobrego do zabezpieczenia włosów, a nie mogę znaleźć składu w internecie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno zrobię jego recenzję, jest cudowny. :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Włosy cieniowane czy ścięte na prosto?

Wymyśliłam sobie, że chcę mieć włosy ścięte na prosto, bo chcę, by optycznie było ich więcej na końcu oraz by było mi łatwiej podcinać końcówki. Nie jest to jednak zbyt dobry pomysł, bo włosy bliżej twarzy mają skłonność do silnego falowania. Tak więc włosy ścięte prosto na mokro, po wyschnięciu będą dalej różnej długości. Tak czy inaczej, nie wygląda na to, bym miała zmienić zdanie. Co można powiedzieć o włosach wycieniowanych? Zdecydowanie trudniej jest je podcinać, a gdy się tego nie zrobi, lub zrobi się niezbyt dokładnie, zniszczone końcówki będą sprawiały, że włosy będą wyglądały na zniszczone na całej długości. Takie cięcie sprawdza się przy włosach gęstych, lub falowanych/kręconych , przy ścięciu na prostu takie włosy nie będą się dobrze układać. Odpowiednie cieniowanie może poprawić skręt, nadać fryzurze objętości i lekkości , nieumiejętnie wykonane sprawi, że włosy będą wyglądały na rzadsze .  Ścięcie na prosto jest z kolei doskonałe dla włosów prostych i rzadkich/

Farbowanie tonerem + recenzja toneru Crazy Color by Renbow

W kwietniu ubiegłego roku rozjaśniłam końce włosów(całych było mi szkoda) by móc farbować je tonerem. Wybór padł na kolor różowy. Po wakacjach przestałam go używać, a ponieważ niedługo skończy się jego termin ważności a ja dalej nie lubię naturalnych kolorów włosów, postanowiłam go znowu używać. Koloryzacja tonerem powinna wyglądać tak: na umyte, osuszone ręcznikiem włosy nakładamy toner i wcieramy go we włosy, trzymamy na nich około 15 minut i spłukujemy, nie nakładamy już odżywki. Ciemne włosy koniecznie muszą być uprzednio rozjaśnione, w przeciwnym razie kolor będzie niewidoczny. Tym razem użyłam tonera nieco inaczej; zmieszałam go z odżywką w proporcjach 2:1 i nałożyłam na włosy tak jak zwykle samą odżywkę, potem trzymałam mieszankę pod czepkiem i ręcznikiem jakieś 20 minut. Odkąd stałam się włosomaniaczką, nie wyobrażam sobie, bym nie nałożyła odżywki po farbowaniu tonerem. Mieszanka toneru Crazy Color no. 42 + odżywki Garnier Karite i Avokado Byłam ciekawa, czy to będz

Ciąć czy nie ciąć?

Dzisiejszy post będzie luźniejszy, chcę rozważyć opcję ścięcia włosów do ramion. Są suche, zniszczone, szorstkie po rozjaśnianiu. Tych najbardziej zniszczonych partii chciałabym się szybko pozbyć, ale mogłabym tego potem żałować. Jestem niemal pewna, że nie zetnę włosów, ale może jednak zmienię zdanie. Za cięciem: włosy były by zdrowe, pozbyłabym się wszystkich najbardziej zniszczonych włosów i rozdwojonych końcówek kiedy miałam ostatnio włosy do ramion wydawało mi się, że taka długość bardziej mi pasuje włosy byłyby gęstsze na końcach, nie zwisałyby smętnie Przeciw cięciu: z dłuższymi włosami czuję się bardziej kobieco, jestem bardziej pewna siebie zakładam, że żałowałabym skrócenia włosów Co wybrałybyście na moim miejcu? Włosy krótkie czy długie?