03.10.2013

Aktualizacja zbioru kosmetyków do włosów

Moja kolekcja włosowych dóbr w ciągu paru miesięcy znacznie się zmieniła. Dzisiaj pokażę Wam, co posiadam na chwilę obecną.

Szampony

  •  Barwa z żurawiną do włosów przetłuszczających się
  • Guhl Vochtbalans
  • Babydream
  • Hipp
  • Garnier Fructis Nutri Repair 3

Odżywki d/s

  •  Garnier Ultra Doux Avokado i Karite
  • Isana Hair, nawilżająca z bawełną
  • Nivea Long Repair
  • Palmolive AntiKlit
  • Alterra Granat i Aloes
  • Garnier Fructis Color Resist
  • Farnier Fructis Oleo Repair (+ 2x Nutri Repair 3, to to samo)

Maski

  •  Stapiz Sleek Line Colour
  • Seri Natural Line Repair & Nutrition
  • Kur Profi Line Repair & Shine
  • Alterra Granat i Aloes
  • L'Biotica Biovax Keratyna + Jedwab
  • Serical Kallos Crema Al Latte

Sera do końcówek

  •  Marion 7 Efektów, kuracja z olejkiem arganowym
  • Garnier Fructis Miraculous Oil
  • L'Biotica Biovax z witaminą A+E
  • Serum Marion Natura Silk Świetlisty Połysk

Odżywki b/s

  •  Garnier Fructis Nutri Repair 3
  • Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów

Oleje

  •  ryżowy
  • sojowy
  • z pestek winogron (w butelce po Alterze)
  • Yves Rocher Reparation
  • łopianowy Green Pharmacy z olejkiem arganowym

Wcierki

  •  Seboravit
  • kozieradka

Inne
  • krem EvelineCosmetics Glicerini
  • suchy szampon Andrelon Verrassend Volume
  • skrobia ziemniaczana
  • mocznik
  • rybki GAL keratynowe

8 komentarzy:

  1. widze,że w 'kolekcji' nie ma nic babuszki Agafii-serdecznie polecam:) Uważaj jedynie na olejek z green pharmacy - u mnie produkt z tej serii spowodował okropne wypadanie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A u mnie sprawdza się świetnie i zamierzam do niego wracać. :)

      Usuń
  2. Woooow, sporo tego :) U mnie zazwyczaj 2-3 w każdej kategorii

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale masz arsenał. :D A myślałam, że to ja mam dużo kosmetyków do włosów. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zuo naczy się katsumi ;) od ostatniego czasu mojego szamponu z barwy tatarowo chmielowego mam teraz nowy (pachnie zupełnie inaczej niż mój stary szampon) i barwę ze skrzypem polnym ;)
    Jantar się już skończył :/ ale chyba długo pociągnął no i olejek rycynowy dobiję hehe :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A tak w ogóle to farmona to szyjicka @!..... hehe jantar tylko do wyczerpania zapasów :(

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...