22.10.2013

Ulubieńcy października

Dziś bez zbędnych wstępów, troszkę mi się śpieszy do bliblioteki. ;)


Kozieradka - pomaga mi z wypadaniem, szczególnie teraz, gdy nasiliło się z powodu jesieni

Olej z pestek winogron - jak do tej pory, mój ulubiony olej do włosów

Szampon Barwa z żurawiną - nie wiem czemu, ale od kilku tygodni kiedy używam tego szamponu, są po spłukaniu go wyjątkowo śliskie. Do tego zauważyłam, że unosi włosy u nasady i przedłuża świeżość

Maska Kallos Latte - co robi w ulubieńcach skoro tak na nią narzekałam? Znalazłam dziś na nią bardzo fajny sposób :)

17 komentarzy:

  1. napisz o sposobie na Kallos Latte ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gdzie mogę kupić ten z barwy szampon :>?

    OdpowiedzUsuń
  3. Również uwielbiam olej z pestek winogron.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja z barwy widziałam tylko tern pokrzywowy, a szukam właśnie tego z żurawiną :(

    OdpowiedzUsuń
  5. olej Stairway to Heaven - mistrzostwo!:D <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajnie, ze kozieradka Ci pomaga :) Wlasnie sie zdziwilam widzac Kallos Latte w ulubiencach ;D Ciekawa jestem tego sposobu :)!

    OdpowiedzUsuń
  7. ciągle się zbieram do kupna tego oleju..:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę koniecznie wypróbować ten szampon żurawinowy z Barwy ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam tylko kallosa i dosyć go lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu zacząć wcierać kozieradkę ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...