11.10.2013

Denko - wrzesień / październik

Od maja nie było denkowego posta, a ten będzie niezbyt imponujący. W ciągu 4 miesięcy zużyłam tylko kilka kosmetyków i nie zapowiada się, żeby tempo zmniejszania mojej kolekcji miało się zmienić. W każdym bądź razie, oto, co udało mi się zdenkować:



  1. Szampon Babydream - Używam go od dawna i na pewno będę do niego wracała
  2. OdżywkaGarnier Fructis Nutri Repair 3 - jeden z dwóch odżywkowych ulubieńców
  3. Odżywka Artiste Intensywnie Regenerująca - na moich wysokoporowatych włosach się nie sprawdziła, może kiedyś dam jej drugą szansę
  4. Odżywka Garnier Ultra Doux Siła 5 Roślin - była eksperymentem, który całkiem nieźle się powiódł, nie ciągnie mnie do niej ale kiedyś pewnie jeszcze ją kupię
Przypominam o konkursie

12 komentarzy:

  1. u mnie ze zużywaniem produktów również jest baardzo ciężko:D Spokojnie starczają mi na kilka miesięcy więc to w sumie nie jest minus:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Także ciężko mi idzie zużywanie produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. mój babydream również się kończy :) Jednak ja teraz wybiorę coś z Johnsson'a :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię tą oliwkę babydream ;)
    Korzystając z okazji zapraszam Cię na rozdanie: http://marharitta.blogspot.com/2013/10/swietujemy-urodziny-rozdanie-rozdanie.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja obecnie szukam zamiennika babydreama ;) Ta odzywka z garniera Nutri Repair 3, kusi mnie juz od jakiegos czasu, tyle ze jeszcze sporo mam rzeczy do wykonczenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Te upragnione denka, kiedy można z czystym sumieniem kupić coś nowego... :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Artiste u mnie szału nie robi, ale do masek lubię ją dodawać :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie polubiłam się za bardzo z babydream, ale może kiedyś się na niego ponownie skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja właśnie kupiłam artiste i mam nadzieję, że da radę :D
    Radi

    OdpowiedzUsuń
  10. Babydream chciałam ostatnio kupić - w dwóch rossmannach pusta półka ;/
    Odżywkę z artiste miałam, tylko wersję z żółtą etykietą, szału nie robiła.
    Zieloną odżywkę z Garniera również miałam i wydawała mi się za słaba.

    OdpowiedzUsuń
  11. Też bardzo lubię szampon Babydream :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...