14.06.2013

Moje sera do końcówek, wcierki i odżywki b/s

Oto druga część postu o moich kosmetykach do włosów. :D Oprócz tego zostały mi już chyba tylko oleje i krem, im poświęce inny post, zrobię wtedy jakąś zbiorową recenzję.


Sera do końcówek
  1. Marion NauraSilk Świetlisty Połysk
  2. Marion NaturaSilk do włosów farbowannych
  3. L'biotica Biovax, serum wzmacniającez witaminą A+ E
  4. Marion 7 Efektów, kuracja z olejkiem arganowym



Wcierki
  1. Saponics
  2. Seboravit



Odżywki bez spłukiwania
  1. Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów
  2. L'Biotica Biovax, dwufazowa odżywka w spray'u do włosów suchych i zniszczonych (przelana do butelki po Gliss Kurze)
  3. Andrelon Nachtwonder



5 komentarzy:

  1. serum na koncówki to chyba az w nadmiarze masz :)

    OdpowiedzUsuń
  2. patrząc na Twój wpis przypomniałam sobie, że miałam kupić tą wcierkę a zapomniałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zastanawiałam się nad serum z Biovaxa ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Z kosmetyków, o których wspominałaś miałam tylko to serum z Biovaxu, ale jeszcze wiele przede mną;)

    OdpowiedzUsuń
  5. miałam kiedyś to serum z Naturasilk, ale się zepsuło, rozwarstwiło i śmierdziało :/ a nie było przeterminowane !

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...