08.06.2013

Moje szampony, odżywki i maski

Kiedyś pokazywałam Wam wszystkie moje kosmetyki razem i wyliczałam, ile ich jest. Dziś ich stan nieco się zmienił. Trafiły do mnie nowe, niektóre wykończyłam. Dziś z dumą zaprezentuję moją kolekcję niektórych z nich, czyli szamponów, masek i odżywek do spłukiwania. :)


Szampony:
  1. Avon Baby
  2. Bambi (przelany do innej butelki)
  3. Babydream
  4. Guhl Vochtbalans



Odżywki:

  1. Syoss Repair
  2. Artiste Intensywna Regeneracja
  3. Wella ProSeries Moisture
  4. Alterra Granat i Aloes
  5. Garnier Ultra Doux Avokado i Karite
  6. Garnier Ultra Doux Siła 5 Roślin



Maski:

  1. Sleek Line
  2. Kur Profi Line
  3. Alterra Granat i Aloes
  4. Seri Natural Line
  5. Kallos Latte
  6. Kallos Crema Al Latte
  7. Biovax do włosów suchych i zniszczonych
  8. Biovax Keratyna + Jedwab

8 komentarzy:

  1. Ciekawa jestem tej maski z Kallosa;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wstążeczka na babydream'ie :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę Artiste.
    Chciałabym ją mieć, jako proteinowy dodatek, ale w mojej okolicy na pewno jej nie dostanę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Mogłabyś coś więcej powiedzieć o szamponie z Avonu? Bardzo mnie ciekawi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego :D Chciałabym wypróbować Sleek i Kallosa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Guhl? Pierwsze słyszę! W ogóle ot fajna kolekcja, dużo ciekawych produktów. Ja bardzo lubię dużego kallosa crema al latte i stapiza. Marzy mi się taki litrowy :)
    Ale odzywki syoss nienawidzę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. widzę ze lubimy podobne kosmetyki w pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...