20.03.2014

Ulubieńcy marca

Nawet się nie zorientowałam, że 2/3 miesiąca już za nami. Przeraża mnie to, że czas leci tak szybko... Tak czy inaczej, pora na post o kosmetykach, które lubiłam najbardziej w marcu. :)

Kilka osób pytało mnie o wyniki rozdania. Pisałam już w jakimś poście, że nie podaję ich publicznie od kiedy ktoś próbował podszyć się pod zwyciężczynię. Sama odezwałam się już do jednej z Was a nagroda poszła w świat już jakiś czas temu i mam nadzieję, że już dotarła. :)



  • Odżywka Nivea Long Repair - pokochałam ją od pierwszego użycia za zapach. Mimo, że wydaje mi się sztuczny to jest cudowny i uwielbiam go! Dodatkowo nadaje błysk włosom. Używam jej krótko, ale już się do niej przekonałam. ;)
  • Maska Biovax Keratyna + Jedwab - pokazuję ją w ulubieńcach trzeci raz z rzędu. Sprawia, że moje włosy wyglądają po prostu o wiele zdrowiej, w dodatku jest niesamowicie wydajna. 
  • Serum Biovax z witaminą A + E - zakochałam się w tym serum już po pierwszym użyciu. Niesamowicie wygładza włosy, bardzo lubię też jego zapach. Niedługo pojawi się jego recenzja.
  • Szampon Natura Siberica Objętość i Balans - ma przyjemny zapach i jest najwydajniejszym rosyjskim szamponem jakiego używałam. Dodatkowo odkąd go stosuję nie mam problemów ze skalpem. Jego recenzja pojawi się jakoś na początku kwietnia.

10 komentarzy:

  1. Produkty z Biovaxu uwielbiam ;) tą maskę miałam kiedyś, ale muszę znowu do niej wrócić ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Biovax <3 już nie mogę się doczekać, aż go kupię!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja ostatnio kupiłam long repair i bardzo się z nią polubiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. w ostatnim poście skusiłaś mnie tym serum z biovax a widziałam,że jest na promocji w Superpharm za 7zł więc je sobie kupie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. lubię ten produkt z biwax
    serum nie jest dla moich włosów ale pachnie ślicznie

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie mialam zadnego z Twoich ulubiencow ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam żadnego z produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Long Repair jest też moim ulubieńcem:) Naprawdę świetna, tym bardziej, że taka tania i łatwo dostępna.

    OdpowiedzUsuń
  9. Na Biovax mam ochotę już od dawna. Muszę w końcu coś od nich przetestować na swoich włosach.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...