05.01.2013

Stan moich włosów

Stan moich włosów na dzień dzisiejszy.
Widać trzy warstwy koloru, które są skutkiem dwóch farbowań: rozjaśnienia (1,5 roku temu) i farbowania na rudo (11 miesięcy temu). Przed rozjaśnianiem farbowałam włosy raz, na rudo, po rozjaśnianiu jeszcze kilka razy. Jak widać,  kolor całkiem się wypłukał. Mniejsza o kolor, od połowy długości moje włosy są zniszczone, suche a końce często się rozdwajają. Teraz moim celem jest całkowite pozbycie się zafarbowanej części włosów i zapuszczenie ich mniej więcej do talii, co niestety potrwa kilka lat. Teraz żałuję tego, że farbowałam włosy, gdybym tego nie robiła były by dalej zdrowe i znacznie dłuższe. Do tego czasu dbałam o nie dosyć dobrze, jednak postanowiłam się do tego przyłożyć jeszcze bardziej. Zamierzam poeksperymentować z olejowaniem, o którym wiem sporo, ale tylko teoretycznie. Sama olejowałam włosy dopiero dwa razy. Do tego od 10 dni biorę Vitapil. 


 

4 komentarze:

  1. Podoba mi się efekt ombre na Twoich włosach;')

    OdpowiedzUsuń
  2. Powiem szczerze, że uzyskany efekt ombre wygląda na celowy :))

    Bardzo dobrze sie złozyło, bo zapuścisz naturalki bez bólu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja Vitapil zacznę brać za jakiś tydzień :) A włosy wyglądaja jak profesjonalne OMBRE ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. I brałaś wtedy w tych okolicach Belissę? ;) Bo dobrze pamiętam ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...