20.01.2013

Ziaja odżywka b/s Codzienna Pielęgnacja, do każdego rodzaju włosów

Jest to odżywka bez spłukiwania. Producent obiecuje, że odżywka chroni przed uszkodzeniami i promieniami UV, przyśpiesza regenerację i zmniejsza skłonność do rozdwajania się końcówek oraz zapobiega elektryzowaniu a włosy będą nawilżone, elastyczne i lśniące. I muszę przyznać, że jestem z niej bardzo zadowolona.






Mała, zgrabna buteleczka, której wygodnie się używa. Pod światło widać pozostałą ilość kosmetyku.


 Jest dla mnie trudny do określenia, powiedziałabym że pachnie trawą cytrynową. Nie utrzymuje się na włosach i jest bardzo przyjemny, używam jej wiele tygodni co parę dni i cały czas się nim zachwycam


 Odżywka jest dosyć rzadka i bardzo wydajna. Wystarczy porcja wielkości ziarenka grochu by pokryć włosy na całej długości. 


 Nie widziałam jej w większych drogeriach typu Rossman, swoją kupiłam w drogerii Astor i tylko  w niej się z nią spotkałam. Kosztuje około 5 zł


 To co przede wszystkim cenię w tej odżywce to fakt, że odkąd ja stosuję nie mam wokół głowy wielkiej puchatej chmury, wszystkie włosy trzymają się bliżej siebie i nie odstają osobno na wszystkie strony.  Są zdecydowanie bardziej gładkie i przyjemne w dotyku. Muszę przyznać, że włosy faktycznie są bardziej błyszczące, a po podcięciu rzadko widzę rozdwojone końcówki, pierwszy raz od 1,5 roku. Używam jej na wilgotne, rozczesane grzebieniem włosy. Gdy wyschną i uczeszę je szczotką są naprawdę milusie. :) Bez niej mam problemy z rozczesywaniem włosów na sucho. Jestem z niej naprawdę zadowolona, mimo to nie jestem pewna, czy będę do niej wracać, a to z powodu kilku składników.


Aqua (woda), Cetearyl Alcohol (emolient, tworzy warstwę okluzyjną, zmiękcza i wygładza włosy oraz skórę głowy), Cetrimonium Chloride (antystatyk, konserwant, wygładza włosy i ułatwia ich rozczesywanie), Dimethicone (silikon "przyjazny" - łatwo usuwalny przy pomocy łagodnych szamponów, nie kumuluje się; silnie nabłyszcza, absorbuje wodę, wygładza)  , Isopropyl Myristate (emolient, zmniejsza lepkość kosmetyku; nawilża, natłuszcza, wygładza), Ethylhexyl Salicylate (filtr chemiczny UV), Paraffinum Liquidum (Mineral Oil)(parafina - tworzy warstwę okluzyjną, zatrzymuje wodę, kondycjonuje, zmiękcza, wygładza), Panthenol  (prowitamina B5 - wygładza, nadaje połysk, ułatwia rozczesywanie)  , Propylene Glycol (glikol propylenowy - rozpuszczalnik, nadaje konsystencję emulsji) , Aloe Barbadensis Leaf Extract (ekstrakt z liści aloesu), Simmondsia Chinesis (Jojoba) Seed Oil (olej z ziaren jojoba), Trilaureth-4 Phosphate (składnik zmiękczający, powierzchniowo czynny i nadający puszystość włosom), Cyamopsis Tetragonolobus Gum (zagęstnik), Sodium Benzoate (konserwant), 2-Bromo-2-Nitropropane-1, 3-Diol (konserwant), Parfum (substancja zapachowa), Linalool (środek zapachowy), Limonene (zapach skórki cytrynowej), Citronellol (zapach róży i geranium), Citric Acid (kwas cytrynowy - naturalny konserwant, regulator pH) 


1 komentarz:

  1. Jeśli gdzieś się na nią natknę to kupię ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...