21.11.2013

Organizacja mojej pielęgnacji włosów

Dziwię się, że przy takiej ilości kosmetyków do włosów potrafię je gdzieś upchać i zdecydować się, czego w danym miesiącu używać. Co miesiąc robię mały remont w mojej włosowej szafce:




Półka 1 i 2: Trzymam tu rzeczy, których aktualnie używam. Na wyższej półce znajdują się kosmetyki towarzyszące mi przy myciu, czyli szampony, odżywki i maski. Na drugiej oleje, produkty do zabezpieczania i półprodukty.


Półka 3: To miejsce na szampony i odżywki, które będą musiały poczekać na swoją kolej. Odżywki są podzielone na dwie grupy: te z silikonami i bez.


Półka 4: Miejsce na nieużywane aktualnie oleje, zabezpieczacze a także krem, suchy szampon, nowy czepek i keratynowe rybki GAL.


Półka 5: Tutaj na swoją kolej czekają maski i wcierki, oraz mocznik i kozieradka, których używam rzadko.

A jak wybieram kosmetyki, których chcę aktualnie używać? Biorę pod uwagę kilka rzeczy:

  • wybieram kosmetyki z takim składem, który będzie aktualnie bardziej odpowiadał włosom
  • sprawdzam datę ważności, jeśli jakiemuś kosmetykowi już się kończy to szybciej się za niego zabieram, szczególnie gdy jest go jeszcze dużo i mogę z tym nie zdażyć
  • jeśli mam już tylko resztkę kosmetyku, staram się go szybciej zdenkować by mieć więcej miejsca
  • czasami używam po prostu tego, co najbardziej mnie kusi ;)


17 komentarzy:

  1. bardzo fajny pomysl z taka szafka:D

    OdpowiedzUsuń
  2. porządek u Ciebie, uwielbiam kallosa

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo i mnie by się przydała taka organizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Marzy mi się taka szafka z wieloma półkami. I w dodatku jaki porządek i brak nadmiaru kosmetyków :) Podziwiam, u mnie jest tego tak dużo, że ciężko to wszystko poukładać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. sensownie zagospodarowane miejsce :) a widze potencjał na upchniecie tam znacznie więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fajny pomysł z takim uporządkowaniem, oddzielone są kosmetyki "czekające" przez co nas aż tak nie kuszą :D

    OdpowiedzUsuń
  7. hej chciałabys sie wymienic napisz do mnie pokaze ci co mam malutka422@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ale łaaadnie:) ja to mam nieogarnięte nic :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam w jednej ogromnej szufladzie maski, odżywki, ulubione oleje, a w drugiej szampony, resztę olei i pozostałe :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Dobrze poukładane rzeczy to podstawa.
    Ja niestety produkty mam poroznoszone po całym domu, ponieważ olei nie trzymam w ciepłej łazience tak samo jak i masek... ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Fajny pomysł ;) u mnie wszystko poukładanie w pudełkach ( na których punkcie mam strrraaszną obsesję :P ) ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. cieszę się, że ja już nie mam takich problemów ;D

    OdpowiedzUsuń
  13. ja nie wyobrażam sobie mieć takiej 'kolekcji' :D po dwie maski i odżywki i kilka innych produktów mi w zupełności starcza :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Konkretna organizacja :) U mnie na polce wszystko, poukladane wprawdzie odzywki, maski, itd., w szufladach natomiast rzeczy "na pozniej", o ktorych czesto zapominam ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak Ty masz to ładnie zorganizowane. U mnie totalna rozpierducha xD

    OdpowiedzUsuń
  16. A będę musiał zajrzeć następnym razem do tej szafki bo nie pamiętam czy ostatnio do niej zaglądałem :p :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...