02.01.2014

Rok bloga w statystykach

Zapewnie nie tylko dla mnie blog jest czymś więcej niż relacją z pielęgnacji włosów. Cieszy mnie każdy obserwator, komentarz, czy wejście. A ile tego wszystkiego było w ciągu roku?


  • Na stałe postanowiło zostać 145 osób
  • Zostawiłyście 1533 komentarzy
  • Napisałam 238 postów
  • Do tej pory weszłyście tu 67014 razy
  • Najczęściej wpadałyście tu we wrześniu (9047 razy)
  • A zaczynałam od 185 wejść miesięcznie (styczeń 2013)
  • Zorganizowałam 3 konkursy


Najchętniej czytane posty to te o



Najczęściej trafiałyście tu znajdując mój blog w spisie włosomaniaczek oraz wpisując w google hasła

  • oleje do włosów wysokoporowatych
  • emolienty włosy
  • włosy wysokoporowate oleje
  • jantar wcierka
  • wcierka  jantar
  • włosy wysokoporowate
  • mężczyzna z długimi włosami
  • simone simons
  • pielęgnacja włosów wysokoporowatych
  • andrelon szampon
Dziękuję wam za ten rok. :)

7 komentarzy:

  1. Gratuluję i kolejnych sukcesów w dalszym blogowaniu ;**

    OdpowiedzUsuń
  2. no nieźle ;) oby następny rok był jeszcze lepszy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluje wynikow blogowych i zycze zeby w 2014 bylo jeszcze lepiej :)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre statystyki i życzę jeszcze lepszych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. życzę jeeeszcze więcej obserwatorów i uciechy z bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Życzę Ci kolejnych odwiedzin i obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. powodzenia również w przyszłym rok! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...