29.07.2013

Aktualizacja lipcowa

Ten post pojawia się nieco szybciej, niż powinien, ale dzisiaj wyjeżdżam i przez jakiś tydzień nie będę miała dostępu do internetu. Nie chcę też robić aktualizacji po powrocie z Woodstocku, bo pewnie włosy będą wtedy w gorszym stanie z powodu ubogiej pielęgnacji i ciągłego wystawiania na słońce.

Na zdjęciu przyrostu nie widać, ciągle ustawiam się inaczej. Zastanawiam się, jak zacząć skutecznie mierzyć przyrost...



Pielęgnacja w lipcu
  • użyłam kilku nowych kosmetyków, chyba zbyt wielu na raz, używałam ich maksymalnie dwukrotnie. Było ze mną też sporo sprawdzonych produktów.
  • ani razu nie kremowałam włosów, nie robiłam peelingu.
  • włosy często były narażone na działanie wody, słońca, czasami jednocześnie tego i tego.
  • nie brałam żadnych suplementów.
Jakich kosmetyków używałam w lipcu?
  • szampon Guhl Vohtbalans - nie mam mu nic do zarzucenia, ale jakoś nie lubię go używać
  • szampon Babydream - do mycia co dwa dni
  • szampon Barwa z żurawiną - tylko 2 razy, do oczyszczania
  • odżywka Syoss Repair Therapy - tylko jako pierwsze O przy myciu
  • odżywka Garnier Ultra Doux Siła 5 Roślin - dalej mam mieszane uczucia
  • odżywka Palmolive Alti Klit - wydaje się być bardzo fajna
  • maska Seri Natural Line Repair & Nutrition - najdziwniejsza konsystencja maski, z jaką się spotkałam
  • maska Stapiz Sleek Line Colour - w fazie testów
  • serum Natura Silk do włosów farbowanych - oddałam je, nic szczególnego, już mi się znudziło
  • odżywka b/s Ziaja Codzienna Pielęgnacja do każdego rodzaju włosów - teraz używał głównie dlatego, że ma filtry UV
  • odżywka b/s Garnier Fructis Nutri Repair 3 - używana tylko 2 razy
  • olejek Garnier Fructis Miraculous Oil - wydaje mi się, że dobrze dociąża włosy i że łatwo byłoby go nałożyć za dużo
  • wcierka Saponics - ma bardzo przyjemny zapach, niedługo recenzja
  • olej z pestek winogron
  • olejek łopianowy z arganowym Green Pharmacy - dla przyrostu
Plany na sierpnień
  • będę wcierała Saponics, później kozieradkę
  • chcę olejować włosy przed każdym myciem, ale nakładać mniej oleju
  • postaram się od czasu do czasu kremować włosy
  • po Woodstocku porządnie je oczyszczę, zrobię peeling i nakarmię je maską, lub mieszanką kilku masek
  • kupię nowe opakowanie imbiru
  • na skalp będę nakładała olejek łopianowy z arganowym Green Pharmacy

4 komentarze:

  1. masz fajne włosy ;)
    zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  2. Widać postępy :) Baw się dobrze na Woodstocku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Łopian i argan od GP musi być u mnie. Zależy mi na przyspieszeniu wzrostu :).
    Coraz bardziej nawilżone włosy!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podglądam twoje sposoby na pielęgnację, ponieważ ostatnio walczę o każdy włos:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...