03.07.2013

Podcięcie końcówek

Po niemal 3,5 miesiąca podciełam końce, choć kilka z Was pisało, że wyglądają dobrze i nie wymagają podcięcia. :) Ja się z tym jednak nie zgadzam, mimo, że poszło dziś 2,3 centymetry, po rozczesaniu włosów w krótkim czasie znalazłam kilka rozdwojeń.


Jak widać nie straciłam zbyt wiele na długości, myślałam, że strata tych kilku centymetrów będzie bardziej zauważalna. W oczy rzuca się to, jakie moje włosy są nierówne, myślę zejście z tego "cieniowania" zajmie mi coś koło roku, niestety.

Dzisiaj po raz pierwszy użyłam 3 kosmetyków, to był błąd. A właściwie błędem było nałożenie na sklap nowego olejku a po myciu nowej wcierki. Teraz mam lekko podrażniony skalp i nie wiem, co za to obwiniać. Od jutra zacznę regularnie stosować wcierkę i zobaczę, czy to nie ona jest temu winna. Olejek będę stosowała tylko co kilka dni.

1 komentarz:

  1. Ja również ze 2 dni temu podcięłam końcówki.
    Włosy wyglądają o wiele zdrowiej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...