06.03.2013

Inspiracje - kolorowe włosy

Odkąd pamiętam marzyły mi się włosy w kolorach jak najdalszych od naturalnych. W planach miałam już zafarbowanie się na niebiesko, różowo, chciałam mieć zieloną grzywkę... W tej kwestii moim największym osiągnięciem był kolor zbliżony do turkusowego, a efekt osiągnęłam przypadkiem - za długo trzymałam szamponetkę w odcieniu czerń granatu, w dodatku było to dwa dni po rozjaśnieniu włosów. Poza tym miałam jeszcze żarówiasto różowe końcówki (zanim to stało się modne..). Dalej fantazjuję o jakimś dzikim kolorze na głowie, ale teraz ograniczyłabym się tylko do pasemka, bo już nigdy nie rozjaśnię całych włosów, a tego wymaga koloryzacja tonerem, jeśli ma się tak ciemne włosy jak ja.














3 komentarze:

  1. Oj na kolorowe włosy to ja mogę popatrzeć, ale nigdy bym się nie odważyła. Tak samo jak nie ścięłabym się na zapałkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Właśnie my ciemnowłose mamy ten problem, że jak chcemy jakiś kolor to od razu trzeba mocno rozjaśniać włosy, do tego tonery zmywają się bardzo szybko (u mnie wytrzymały 2 tyg max) i same rozjaśnione włosy wyglądały nieestetycznie ;/ Ostatnio natknęłam się na farby Allwaves i strasznie mnie kuszą, bo zbierają dobre opinie ;) Jak coś ty masz paletę kolorów: http://allegro.pl/allwaves-farba-do-wlosow-100-ml-pelna-paleta-i3080679384.html
    Wydaje mi się, że są trwalsze niż tonery, ale nie wiem tego z autopsji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Allwaves są strasznie nietrwałe i niszczą włosy - przynajmniej u mnie. Miałam kolor truskawka i po 3 myciach już go nie było. Kładziony na miedź z Matrixa. Z kolei na blogu http://thedark-side-of-light.blogspot.com/ bardzo chwali sobie czerwień z ich palety.

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...